Είτε προσπαθείτε να συλλάβετε φυσικά είτε με τη βοήθεια της εξωσωματικής γονιμοποίησης, είναι πολλά αυτά που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τις πιθανότητες για εγκυμοσύνη μετά τα 40. Δείτε εδώ πέντε αποτελεσματικούς τρόπους που θα σας βοηθήσουν.

Πολλές είναι οι γυναίκες που επιθυμούν να έχουν μια υγιή εγκυμοσύνη μετά τα 40 τους χρόνια. Σίγουρα αυτό είναι εφικτό, απλά χρειάζεται να προσπαθήσουν λίγο περισσότερο.

Υιοθετήστε μια υγιεινή διατροφή

Το πιο σημαντικό όταν προσπαθείτε να βελτιώσετε την ποιότητα των ωαρίων σας είναι να υιοθετήσετε μια διατροφή γονιμότητας, πλούσια στα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Τι περιλαμβάνει αυτή; Superfood γονιμότητας όπως η σπιρουλίνα, το τσάι maca και ο βασιλικός πολτός. Επίσης, συμπληρώματα διατροφής με αντιοξειδωτικά, συνένζυμο Q10 και φολικό οξύ θα αυξήσουν τις πιθανότητες σύλληψης.

Διαχειριστείτε το άγχος σας

Οι γυναίκες άνω των 40 έχουν ήδη εκτεθεί στην αρνητική επίδραση του στρες, είτε από τις περιβαλλοντικές τοξίνες είτε από την αγχωτική καθημερινότητα. Διαλέξτε μια τεχνική χαλάρωσης που σας ταιριάζει. Μπορεί να είναι γιόγκα, διαλογισμός ή βελονισμός…

Το βασικό είναι να βοηθά να αποβάλλετε το σωματικό και συναισθηματικό στρες, βελτιώνοντας έτσι τις πιθανότητες για σύλληψη.

Ασκηθείτε για 30 λεπτά τουλάχιστον 5 ημέρες την εβδομάδα

Μέσω του ιδρώτα το σώμα θα αποβάλει τις τοξίνες, ειδικότερα τα ξενο-οιστρογόνα. Αυτά είναι ισχυρά χημικά που προσλαμβάνουμε από το περιβάλλουν και που προκαλούν ορμονική ανισορροπία μέσω του ενδοκρινικού συστήματος.

Ενδυναμώστε τους μυς της πυέλου και της μήτρας

Εξαιτίας των σταδιακών αλλαγών στα ορμονικά επίπεδα μετά τα 40, η μήτρα σας αρχίζει σταδιακά να χάνει τον μυικό της τόνο. Μπορείτε όμως να την προετοιμάσετε ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στην εγκυμοσύνη και τη δοκιμασία του τοκετού. Σε αυτό βοηθά το καθημερινό περπάτημα, ένα πρόγραμμα γιόγκα για γονιμότητα και οι ασκήσεις Κέγκελ, που δυναμώνουν τους μυς της πυέλου.

Ένα επιπλέον όφελος απ’ όλα αυτά είναι πως μεγαλώνοντας θα είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσετε ακράτεια ούρων.

Υποστηρίξτε τη φυσιολογική παραγωγή τραχηλικής βλέννης

Η παραγωγή της τραχηλικής βλέννης υποχωρεί φυσικά ως συνέπεια των ορμονικών αλλαγών. Και καθώς τα υγρά στον τράχηλο μειώνονται, γίνεται πιο δύσκολο για το σπέρμα να πλησιάσει το ωάριο και να το γονιμοποιήσει. Πώς μπορείτε να υποστηρίξετε τη φυσική παραγωγή της τραχηλικής βλέννης. Πίνετε τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα και παίρνετε καθημερινά συμπλήρωμα με καλής ποιότητας και υψηλής βιοδιαθεσιμότητας ωμέγα λιπαρά οξέα.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ: ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑΖΟΥΝ!

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει: Τι να αποφεύγω στη διατροφή μου όταν προετοιμάζομαι για εξωσωματική γονιμοποίηση;

Το Fertilovit For2 είναι ένα προηγμένο συμπλήρωμα διατροφής ειδικά σχεδιασμένο για να υποστηρίζει με ασφάλεια τις ιδιαίτερες διαιτητικές απαιτήσεις των γυναικών πριν τη σύλληψη. Mε 400 μg Φυλλικό οξύ, Βιταμίνες του συμπλέγματος Β, Συνένζυμο Q10, Ιώδιο, Σίδηρο και Βιταμίνη C παρατεταμένης απελευθέρωσης, για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου. Ενισχύει τον οργανισμό σας και είναι απαραίτητο ακόμη κι αν δεν σκοπεύετε να αποκτήσετε άμεσα μωρό.

Δεν περιέχει γενετικά τροποποιημένα συστατικά, είναι vegan, χωρίς λακτόζη και χωρίς γλουτένη και συστήνεται για μακροχρόνια χρήση.

Για το Μήνα Φεβρουάριο, επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα fertilovitshop.gr  και επωφεληθείτε από 20% έκπτωση σε κάθε παραγγελία άνω των 49 ευρώ, με κωδικό FEB20 στο checkout.