Η βελτίωση της γονιμότητας ενός ζευγαριού και της αύξησης των πιθανοτήτων για τεκνοποίηση σχετίζονται τόσο με τη βελτίωση της γυναικείας υγείας, όσο και της ανδρικής. Επομένως, η σωστή, ισορροπημένη σε μικροθρεπτικά συστατικά διατροφή, είναι εξίσου σημαντική και για τους δύο συντρόφους.

Κι ενώ οι περισσότεροι γνωρίζουν τη θετική επίδραση του φυλλικού οξέος στην αναπαραγωγική υγεία, πολλοί είναι εκείνοι που δε ξέρουν πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η λήψη βιταμίνης C στη γονιμότητα τόσο της γυναίκας όσο και του άνδρα, συμβάλλοντας στην άνοδο των επιπέδων προγεστερόνης και στην παραγωγή καλύτερης ποιότητας σπέρματος, αντίστοιχα.

Βιταμίνη C για την ανδρική γονιμότητα

Ο οργανισμός του άνδρα χρειάζεται ορισμένα θρεπτικά συστατικά, για να μπορέσει να παράξει σπέρμα καλής ποιότητας. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μελέτη του Πανεπιστημίου του Τέξας έδειξε ότι η αύξηση της ημερήσιας προσλαμβανόμενης ποσότητας βιταμίνης C μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της γονιμότητας του άνδρα, συμβάλλοντας στην παραγωγή περισσότερων και ισχυρότερων σπερματοζωαρίων με αυξημένη κινητικότητα.

Η αντιοξειδωτική δράση της βιταμίνης C φαίνεται να βοηθά στην προστασία του σπέρματος και του DNA του από βλάβες, που μπορεί να προκαλέσουν ουσίες, όπως αυτές που βρίσκονται στη μολυσμένη ατμόσφαιρα ή τον καπνό του τσιγάρου. Ο κατακερματισμός του σπερματικού DNA μπορεί, για παράδειγμα, να προκαλέσει γενετικές ανωμαλίες στο βρέφος ή να καταστήσει αδύνατη μια εγκυμοσύνη.

Επιπλέον, η βιταμίνη C φαίνεται να κάνει το σπέρμα λιγότερο κολλώδες, με αποτέλεσμα να κινείται με περισσότερη ευκολία προς το ωάριο.

Βιταμίνη C για τη γυναικεία γονιμότητα.

Η βιταμίνη C είναι χρήσιμη και για τη γυναικεία γονιμότητα, ιδιαίτερα εάν τα επίπεδα προγεστερόνης είναι χαμηλά. Το 77% των γυναικών με χαμηλή προγεστερόνη, που λάμβαναν 750 mg βιταμίνης C ημερησίως στο πλαίσιο μελέτης, παρουσίασε αύξηση στα επίπεδα της συγκεκριμένη ορμόνης, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση των ποσοστών κύησης.

Επίσης, το 53% των γυναικών με ανεπάρκεια της ωχρινικής φάσης (δυσλειτουργία του ωχρού σωματίου, το οποίο παράγει ανεπαρκή ποσότητα προγεστερόνης) εμφάνισε επιμήκυνση της φάσης αυτής σε σχέση με το 22% των γυναικών που δε λάμβαναν συμπλήρωμα βιταμίνης C.

Φυσικές πηγές Βιταμίνης C για τη γονιμότητα σας

Η βιταμίνη C είναι μία βιταμίνη που υπάρχει σε αφθονία σε αρκετές τροφές. Κύριος λοιπόν στόχος σας θα πρέπει να είναι η πρόσληψη της μέσα από τροφές που καταναλώνετε, όπως:

  • Πορτοκάλια – 1 μεσαίο – 69,69 mg 
  • Ακτινίδια – 1 μεσαίο – 63,96 mg 
  • Χρωματιστές πιπεριές – 1 φλιτζάνι – 117,48 mg
  • Μπρόκολο – 1 φλιτζάνι – 101,24 mg 
  • Λαχανάκια Βρυξελλών – 1 φλιτζάνι – 96,72 mg 
  • Φράουλες – 1 φλιτζάνι – 84,67 mg 
  • Ανανάς – 1 φλιτζάνι – 78,87 mg 
  • Πεπόνι Cantaloupe – 1 φλιτζάνι 58,72 mg 
  • Κουνουπίδι – 1 φλιτζάνι – 54,93 mg 
  • Παπάγια – 1 μεσαία – 168,08 mg 

Αν και τα φρέσκα τρόφιμα αποτελούν την καλύτερη επιλογή, ίσως χρειαστείτε να λάβετε κάποιο συμπλήρωμα, σε περίπτωση που δεν ακολουθείτε μία ισορροπημένη διατροφή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα πεπτικά ή απορρόφησης βιταμινών και μετάλλων.

Η πατενταρισμένη σύνθεση των προηγμένων διατροφικών συμπλεγμάτων Fertilovit περιέχει Βιταμίνη C παρατεταμένης αποδέσμευσης για τη βέλτιστη, 24 ωρη, συνεχή διαιτητική υποστήριξη της παραγωγής ωαρίων και σπερματοζωαρίων ενώ παράλληλα ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για την υγιή έκβαση μίας εγκυμοσύνης.

Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ο γιατρός σας είναι αυτός που θα σας συμβουλέψει σωστά και θα σας βοηθήσει να προετοιματείτε κατάλληλα για μία εγκυμοσύνη.

Βρείτε το κατάλληλο προϊόν για εσάς ΕΔΩ