Καλώς ήρθατε στην πρώτη ψηφιακή ακαδημία διατροφής για την γονιμότητα στην Ελλάδα που έχει στόχο την καλύτερη υγεία των μελλοντικών γονέων και των απογόνων τους.

Η προγεννητική διατροφή παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στα πλαίσια προετοιμασίας για μία υγιή εγκυμοσύνη. Παράγοντες όπως το βάρος σας σε σύγκριση με το ύψος σας καθώς και η σύσταση και ποιότητα αυτών που τρώτε μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην υγεία σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και στην υγεία του αναπτυσσόμενου εμβρύου σας.

Βάρος πριν την εγκυμοσύνη

Το βάρος πριν από την εγκυμοσύνη επηρεάζει άμεσα το βάρος γέννησης του μωρού σας. Μελέτες δείχνουν ότι οι λιποβαρείς γυναίκες είναι πιο πιθανό να γεννήσουν μικρά μωρά, παρόλο που μπορεί να πάρουν τα ίδια κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης με τις γυναίκες με φυσιολογικό βάρος.

Οι υπέρβαρες γυναίκες έχουν αυξημένους κινδύνους για προβλήματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όπως για παράδειγμα διαβήτη κύησης ή υψηλή αρτηριακή πίεση.

Είναι λοιπόν σημαντικό να συζητήστε με τον γιατρό σας σχετικά με το πιο είναι το ιδανικό βάρος για εσάς πριν από τις προσπάθειες για ένα μωρό.

Γενικά, μια έγκυος γυναίκα πρέπει να προσθέτει περίπου 300 επιπλέον θερμίδες καθημερινά μετά το πρώτο τρίμηνο για να καλύψει τις ανάγκες του σώματός της και του αναπτυσσόμενου εμβρύου της. Αλλά αυτές οι θερμίδες, καθώς και ολόκληρη η διατροφή της, πρέπει να είναι υγιείς, ισορροπημένες και θρεπτικές.

Διατροφή πριν από την εγκυμοσύνη

Πολλές γυναίκες και άνδρες δεν ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή πριν από την εγκυμοσύνη και μπορεί να μην έχουν την κατάλληλη διατροφική κατάσταση για τις απαιτήσεις μίας υγιούς σύλληψης.

Σύμφωνα με πληθώρα επιστημονικών μελετών, η Μεσογειακή Διατροφή αποτελεί το βασικό μοντέλο διατροφἠς για γονιμότητα. Η άσκηση και η καθημερινή σωματική δραστηριότητα πρέπει επίσης να περιλαμβάνονται σε ένα υγιές διατροφικό πλάνο.

Στην προσπάθεια σας για καλύτερη υγεία και γονιμότητα είμαστε δίπλα σας. Ενημερωθείτε σωστά, χρησιμοποιήστε τα εργαλεία μας και γίνετε πιο γόνιμοι και υγιείε από ποτέ!

Μία σωστή προγεννητική διατροφή, μπορεί να επηρεάσει θετικά τις πιθανότητες σύλληψης και αυτό αφορά τόσο τη γυναίκα όσο και τον άνδρα, μέσα από επιγενετικές αλλαγές σε επίπεδο ωαρίων αλλά και σπερματοζωαρίων.

Σχετικη αρθρογραφια

Ποιες διατροφικές συνήθειες μπορεί να βελτιώσουν τη γονιμότητα πριν τη σύλληψη.

Τα ωάρια κάθε γυναίκας βρίσκονται στο σώμα της από τη στιγμή της γέννησης της. Η διατροφή και ο τρόπος ζωής της παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της γονιμότητας της.

Read more

Γονιμότητα: Γιατί είναι απαραίτητο το άφθονο νερό

Νερό και γονιμότητα – υπάρχει σχέση; Ναι και μάλιστα το νερό συμμετέχει σε πολλές διαδικασίες που εμπλέκονται στην αναπαραγωγική διαδικασία. Δείτε τις πιο σημαντικές.

Read more

Οι βιταμίνες για την ενίσχυση της γονιμότητας που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να λείπουν όταν προσπαθείς να συλλάβεις.

Κάθε ζευγάρι που επιθυμεί να τεκνοποιήσει προσπαθεί να ενισχύσει τη γονιμότητα του προκειμένου να έχει ένα θετικό αποτέλεσμα όσο πιο σύντομα γίνεται. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, είναι ιδιαίτερα σημαντικό η διατροφή να περιλαμβάνει αρκετά τρόφιμα και βιταμίνες για την ενίσχυση της γονιμότητας που τροφοδοτούν σωστά τον οργανισμό με όλα τα απαραίτητα εφόδια για την ομαλή λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος. 

Read more

Διατροφή για το Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών – Τα πρέπει και τα μη.

Τι πρέπει να περιέχει και τι όχι, μία ισορροπημένη διατροφή που στοχεύει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του Συνδρόμου των Πολυκυστικών Ωοθηκών.

Read more

Θυρεοειδίτιδα Χασιμότο: Γιατί αυτά τα 3 θρεπτικά συστατικά μπορεί να σας βοηθήσουν

Η αυτοάνοση θυρεοειδίτιδα ή θυρεοειδίτιδα Χασιμότο (Hashimoto) είναι μια από τις συχνότερες διαταραχές της λειτουργίας του θυρεοειδούς. Το φύλο (είναι συχνότερη στις γυναίκες) και η κληρονομικότητα αυξάνουν την πιθανότητα νόσησης, ωστόσο παράγοντες όπως ο τρόπος ζωής επηρεάζουν επίσης τις πιθανότητες εκδήλωσης της Χασιμότο. Στο πλαίσιο αυτό έχουν αναδειχτεί ορισμένα θρεπτικά συστατικά που συμβάλουν στην πρόληψη ή την καθυστέρηση της εκδήλωσης της αυτοάνοσης θυρεοειδίτιδας. Πρόκειται για τη βιταμίνη D, τον ψευδάργυρο και φυσικά το σελήνιο.

Read more

Σωματικό βάρος και πιθανότητα κύησης

Το σωματικό βάρος και η παχυσαρκία στις γυναίκες αποδεικνύεται πως επηρεάζουν τις πιθανότητες επίτευξης κύησης, αυξάνουν τον κίνδυνο αποβολής και μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τις πιθανότητες εγκυμοσύνης μετά από εξωσωματική γονιμοποίηση.

Read more

Γλουταθειόνη:  Για καλή υγεία του σπέρματος και ένα ισχυρό ανοσοποιητικό.

Η γλουταθειόνη έχει θετική επίδραση στην υγεία του ανοσοποιητικού συστήματος αλλά θεωρείται πως βοηθάει και στην ενίσχυση του μεγέθους, του σχήματος, της δυναμικότητας και της κινητικότητας των σπερματοζωαρίων.

Read more

ΕΙΜΑΙ VEGAN, ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΗ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΥ;

Επηρεάζει η vegan διατροφή τη γονιμότητα της γυναίκας ή του άντρα; Τι χρειάζεται να προσθέσετε στη διατροφή σας εάν σκοπεύετε να αποκτήσετε παιδί;

Read more

Τι να αποφεύγω στη διατροφή μου όταν προετοιμάζομαι για εξωσωματική γονιμοποίηση;

Το γνωρίζετε πως οι διατροφικές σας επιλογές μπορεί να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας σε έναν κύκλο εξωσωματικής γονιμοποίησης; Παρότι δεν υπάρχουν απόλυτοι κανόνες, η αποχή από το τσιγάρο, το αλκοόλ και η αποφυγή συγκεκριμένων φαρμάκων, είναι σημαντικά όταν λαμβάνετε θεραπεία ή έχετε ξεκινήσει τη διαδικασία της εξωσωματικής γονιμοποίησης. Εκτός από τα παραπάνω που είναι πιο…

Read more