Κάθε γυναίκα που επιθυμεί να γίνει πιο γόνιμη, ψάχνοντας στο διαδίκτυο θα βρει μία πληθώρα άρθρων που αναφέρονται στην ενίσχυση της γυναικείας γονιμότητας. Τα περισσότερα από αυτά αναφέρονται σε αλλαγές στη διατροφή, στην καθημερινή άσκηση και στην κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και γενικότερα πιο θρεπτικών τροφών. Αυτό όμως που συχνά δεν αναφέρεται, είναι τι πρέπει να κάνει ο σύντροφος για να προετοιμαστεί για τη σύλληψη. Αυτό είναι εξίσου σημαντικό καθώς η ανδρική υπογονιμότητα επηρεάζει έως και 50% την ικανότητα του ζευγαριού για τεκνοποίηση.

Συνήθως αναφερόμαστε σε ανδρική υπογονιμότητα όταν ο αριθμός των σπερματοζωαρίων είναι μικρότερος του φυσιολογικού ή υπάρχουν διαταραχές στην κινητικότητα και τη μορφολογία.

Οι άνδρες παράγουν καθημερινά εκατομμύρια καινούρια σπερματοζωάρια. Τα σπερματοζωάρια χρειάζονται περίπου 75 ημέρες για να ωριμάσουν, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνδρες που κάνουν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους θα πρέπει να περιμένουν περίπου τρεις μήνες πριν δουν βελτίωση στην ποιότητα του σπέρματος – και κατ’ επέκταση στην ενίσχυση της γονιμότητας τους.

Οι παρακάτω συμβουλές έχει διαπιστωθεί πως μπορεί να βελτιώσουν την ποιότητα του σπέρματος. Να θυμάστε πως ακόμα και αν εξακολουθείτε να έχετε διαταραχές στη συγκέντρωση των σπερματοζωαρίων, μία καλύτερη κινητικότητα ή μορφολογία έχει μεγάλη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα.

# 1: ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΠΕΡΜΑ

Το περιττό βάρος, που συνήθως οφείλεται σε κακή διατροφή και καθιστική ζωή, μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο τη γυναικεία γονιμότητά αλλά και την ανδρική. Η κακή ποιότητα σπέρματος φαίνεται πως αυξάνεται με την παχυσαρκία. Οι υπέρβαροι άνδρες έχει βρεθεί ότι έχουν μειωμένα επίπεδα τεστοστερόνης και αυξημένα επίπεδα οιστρογόνων, παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία που ρυθμίζει την ανάπτυξη του σπέρματος.

Διαβάστε επίσης:

ΣΤΥΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ: ΠΟΙΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

# 2: ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΩΝ

Το κάπνισμα είναι μια βλαβερή συνήθεια που μπορεί να προκαλέσει μείωση στους τρεις βασικούς παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα του σπέρματος: τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, τη μορφολογία και την κινητικότητα. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι βλάβες από το κάπνισμα δεν είναι απαραιτήτως μόνιμες και μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την συχνότητα και την ηλικία έναρξης του καπνίσματος. Η γονιμότητα ενός άνδρα μπορεί ακόμα και να βελτιωθεί εντός ενός έτους μετά τη διακοπή του καπνίσματος.

# 3: ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΚΟΟΛ

Σύμφωνα με αρκετές μελέτες, η υπερβολική κατανάλωση οινοπνεύματος στους άντρες φαίνεται ότι έχει επιπτώσεις στη γονιμότητα. Οι άνδρες που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες αλκοόλ μπορεί να έχουν μειωμένα επίπεδα τεστοστερόνης ενώ οι αρνητικές επιπτώσεις αφορούν και την ποιότητα και την ποσότητα του σπέρματος. Το αλκοόλ συνδέεται επίσης με τη στυτική δυσλειτουργία  στους άνδρες, η οποία ορίζεται ως η αδυναμία να διατηρηθεί μια στύση αρκετά σθεναρή κατά την σεξουαλική επαφή. Έχει αποδειχθεί, ωστόσο, ότι η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ μπορεί γρήγορα να αντιστρέψει αυτές τις παρενέργειες. 

#4 ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ

Ο αριθμός των σπερματοζωαρίων και η ποιότητα του σπέρματος μπορεί να επηρεαστούν από συχνές επισκέψεις σε σάουνες, ατμόλουτρα και υδρομασάζ (παρόλο που η έκθεση σε θερμότητα περιστασιακά δεν πρέπει να έχει δυσμενείς μακροπρόθεσμες επιπτώσεις). Αυτή η έκθεση στη θερμότητα δεν έχει μόνιμη επίδραση στο σπέρμα το οποίο μπορεί να επιστρέψει στην κανονική ποιότητα και ποσότητα μέσα σε λίγους μήνες από τη διακοπή της υπερβολικής έκθεσης στη θερμότητα. Επιπρόσθετα, οι άνδρες πρέπει να είναι επιφυλακτικοί αν χρησιμοποιούν συχνά φορητό υπολογιστή και τον τοποθετούν στα πόδια τους, αν και δεν έχει αποδειχθεί επίσημα αν είναι η ζέστη του λάπτοπ, ή η ακτινοβολία λόγω του wi-fi που επιδρά άμεσα στο σπέρμα.

Να θυμάστε ότι

Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ενώ υπάρχουν πολλοί άλλοι και μερικές φορές άγνωστοι παράγοντες που μπορούν να προκαλέσουν ανδρική υπογονιμότητα, οι αλλαγές του τρόπου ζωής που αναφέρονται παραπάνω έχουν αποδειχθεί ότι προκαλούν αξιοσημείωτη διαφορά στους άνδρες των οποίων οι κακές συνήθειες επηρεάζουν αρνητικά τη γονιμότητα τους. Είναι λοιπόν απαραίτητο, κάθε άνδρας που επιθυμεί να γίνει πατέρας, να διατηρεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση αλκοόλ, σταματώντας το κάπνισμα, τρώγοντας υγιεινά και ξεκινώντας ένα είδος άσκησης τακτικά.

Μια πολυβιταμίνη την ημέρα…

Η χρήση ειδικών βιταμινών μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα οφέλη καθώς είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως βιταμίνες C και E, και τα ιχνοστοιχεία σελήνιο και ψευδάργυρο. Αυτές οι ουσίες μπορεί να βελτιώσουν την ποσότητα και την ποιότητα του σπέρματος.

Λαμβάνοντας το προστατευμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας διατροφικό συμπλήρωμα Fertilovit® Mplus για 3 μήνες μπορείτε να βελτιώσετε τις πλέον σημαντικές παραμέτρους του σπέρματος. Και αυτό ισχύει όχι μόνο για τις παραμέτρους που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ορίζει ως απαραίτητες για την ανάλυση του σπέρματος (συγκέντρωση, κινητικότητα, μορφολογία), αλλά και για τις περιπτώσεις σπερματοζωαρίων με κυτταροπλασματικά κενοτόπια (cytoplasmic vacuoles) όπως καθορίζονται από την προηγμένη ανάλυση μορφολογίας MSOME.

Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων ή αν έχετε κάποια απορία σχετικά με το Fertilovit® Mplus μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 8000 507 ή κάντε κλικ εδώ για να συμπληρώσετε αυτή τη σύντομη  online φόρμα .