Οι βιταμίνες για την ενίσχυση της γονιμότητας που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να λείπουν όταν προσπαθείς να συλλάβεις.

Κάθε ζευγάρι που επιθυμεί να τεκνοποιήσει προσπαθεί να ενισχύσει τη γονιμότητα του προκειμένου να έχει ένα θετικό αποτέλεσμα όσο πιο σύντομα γίνεται. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, είναι ιδιαίτερα σημαντικό η διατροφή να περιλαμβάνει αρκετά τρόφιμα και βιταμίνες για την ενίσχυση της γονιμότητας που τροφοδοτούν σωστά τον οργανισμό με όλα τα απαραίτητα εφόδια για την ομαλή λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος. 

Υπολογισμός ωορρηξίας σε ασταθή κύκλο| Πώς μπορείς να αυξήσεις τις πιθανότητες να μείνεις έγκυος.

Αν και οι γυναίκες με σταθερό κύκλο, έχουν έως και διπλάσιες πιθανότητες να μείνουν έγκυες από εκείνες που η περίοδός τους έχει διακυμάνσεις περισσότερες από έξι ημέρες, ο σωστός υπολογισμός της ωορρηξίας, η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η βοήθεια του γυναικολόγου μπορούν να σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε.

Ποιότητα Ωαρίων: Τέσσερα συμπληρώματα που μπορεί να τη βελτιώσουν.

Ένα ωάριο χρειάζεται περίπου 100 ημέρες (από τη στιγμή που θα αρχίσει η ωρίμανση του ωοθυλακίου) έως ότου απελευθερωθεί από την ωοθήκη. Στο μεσοδιάστημα, η γυναίκα μπορεί να υποστηρίξει τον οργανισμό της ώστε να παραχθεί ένα κατά το δυνατόν πιο υγιές ωάριο. Στην προσπάθεια αυτή υπάρχουν τέσσερα διατροφικά συμπληρώματα που μπορεί να την βοηθήσουν:

Σεπτέμβρης: μήνας αφιερωμένος στην ενημέρωση για το Σύνδρομο των Πολυκυστικών Ωοθηκών PCOS.

Eκατομμύρια γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας σε όλο τον κόσμο, αν και πάσχουν από το Σύνδρομο των Πολυκυστικών Ωοθηκών, δεν το γνωρίζουν. Πολλές από αυτές, δυστυχώς, μαθαίνουν ότι πάσχουν, όταν ξεκινούν τις προσπάθειες τους για τεκνοποίηση και έρχονται αντιμέτωπες με τα πολλαπλά προβλήματα στη γονιμότητα που το Σύνδρομο των Πολυκυστικών Ωοθηκών προκαλεί, με πρώτο και κύριο τη μη πραγματοποίηση της ωοθυλακιορρηξίας.